Hulp op Afstand
Op afstand gaan wij uw probleem te lijf!
Hoe werkt het?
Met behulp van TeamViewer / AnyDesk kan een supportmedewerker van G&A het beeldscherm bekijken van de beller. Dit scheelt tijd en geld. De supportmedewerker kan ook de besturing van de PC overnemen. Hierdoor is het mogelijk om u optimale ondersteuning te bieden bij het oplossen van pc problemen. Een veel voorkomende vraag als “wat ziet u nu?” valt weg, aangezien u allebei naar hetzelfde scherm kijkt.
1. Telefonisch contact | 0522-460982
De eerste stap bij het tot stand brengen van een verbinding is het telefonisch contact tussen de klant en G&A. De support medewerker zal voorstellen een TeamViewer / AnyDesk sessie te starten om het probleem te bekijken.
Het starttarief is € 19,50 incl. btw (kosten per kwartier).
2-1. AnyDesk starten
Door op een van de links hieronder te klikken, wordt het client programma opgehaald. Naar keuze kunt u dit direct openen of eerst opslaan op uw computer (bijvoorbeeld op het Bureaublad) en vervolgens starten. Wanneer het programma gestart is geeft u het ID door aan de support medewerker.
Of
2-2. TeamViewer starten
Door op een van de links hieronder te klikken, wordt het client programma opgehaald. Naar keuze kunt u dit direct openen of eerst opslaan op uw computer (bijvoorbeeld op het Bureaublad) en vervolgens starten. Wanneer het programma gestart is geeft u het ID en het wachtwoord door aan de support medewerker.
Of