Hulp op Afstand

Op afstand gaan wij uw probleem te lijf!

Hoe werkt het?

Met behulp van TeamViewer / AnyDesk kan een supportmedewerker van G&A het beeldscherm bekijken van de beller. Dit scheelt tijd en geld. De supportmedewerker kan ook de besturing van de PC overnemen. Hierdoor is het mogelijk om u optimale ondersteuning te bieden bij het oplossen van pc problemen. Een veel voorkomende vraag als “wat ziet u nu?” valt weg, aangezien u allebei naar hetzelfde scherm kijkt.

1. Telefonisch contact | 0522-460982

De eerste stap bij het tot stand brengen van een verbinding is het telefonisch contact tussen de klant en G&A. De support medewerker zal voorstellen een TeamViewer / AnyDesk sessie te starten om het probleem te bekijken.

Neem contact op

2-1. AnyDesk starten

Door op een van de links hieronder te klikken, wordt het client programma opgehaald. Naar keuze kunt u dit direct openen of eerst opslaan op uw computer (bijvoorbeeld op het Bureaublad) en vervolgens starten. Wanneer het programma gestart is geeft u het ID door aan de support medewerker.

Download Anydesk Quick Support voor Windows

Of

Download AnyDesk Quick Support voor Mac OSX

2-2. TeamViewer starten

Door op een van de links hieronder te klikken, wordt het client programma opgehaald. Naar keuze kunt u dit direct openen of eerst opslaan op uw computer (bijvoorbeeld op het Bureaublad) en vervolgens starten. Wanneer het programma gestart is geeft u het ID en het wachtwoord door aan de support medewerker.

Download TeamViewer Quick Support voor Windows

Of

Download TeamViewer Quick Support voor Mac OSX