Klaas Ubak, eigenaar Ubak Administratieve dienstverlening & bewindvoering
‘G&A laat me altijd en overal zorgeloos werken’
Jaarrekeningen, fiscale aangiftes, loonadministratie, tussentijdse financiële overzichten; als het aankomt op het inrichten, verzorgen of controleren van administratie staat Ubak Administratieve dienstverlening graag klaar voor particulieren, MKB-ers en ZZP-ers. Daarbij kan het kantoor altijd vertrouwen op de ICT-steun van G&A.
“Acht jaar geleden begon ik mijn eigen administratiekantoor. Dan komt er veel op je af qua automatisering en financiële softwarepakketten. Om daar ondersteuning in te krijgen, stapte ik binnen bij G&A. Privé was ik al klant bij hen en dat beviel prima. Mijn vraag was heel concreet: welke hardware heb ik nodig om van ‘s morgens tot ’s avonds zorgeloos te werken met mijn softwarepakketten?”
ICT-omgeving gecreëerd
“Het begon met een vaste computer voor op kantoor en een laptop voor bij klanten. Vandaaruit zijn we samen steeds verder aan mijn ICT-omgeving gaan bouwen. Al enige tijd beschik ik over mijn eigen server. Die kan ik via een hotspot op mijn telefoon zelfs bereiken op plekken waar geen of slechte wifi is.”
“Ook op vakantie vind ik dat ik op afstand bereikbaar moet zijn voor mijn klanten. Die oplossing creëerde G&A voor mij. Waar of wanneer ik ook wil werken; het kan altijd en overal. Met dank aan G&A bovendien met de juiste koppelingen met mijn fiscale en boekhoudkundige software.”
De oplossingen die ik nodig had
“Mijn meest recente aanwinst is een surface. Aangeschaft op aanraden van G&A, omdat die lekker handzaam en zeer gebruiksvriendelijk is. Ik kan niet anders zeggen, dan dat ik uitermate tevreden ben over de diensten van G&A. Ze boden me de oplossingen die ik nodig had en staan voor me klaar als ik ze nodig heb.”